Oh?
Ali urednik Direkta ne ve, da BBC ne predvaja reklam*, še posebej če je hipotetično neobjavljanje reklam na BBC-ju iztočnica za njegov članek?
Enajstega feburarja 2006 je namreč napisal: "Si predstavljate, da bi generalni direktor britanske državne televizije BBC nenadoma prepovedal oglaševanje enega izmed tabloidov? Denimo The Suna; da bi vodstvo nemške državne teve hiše ZDF ukinilo oglaševanje Bilda ali pa bi generalni intendant avstrijske ORF iz oglasnih blokov zbrisal Kronen Zeitung?"
Poleg tega BBC ni državna ampak javna radiotelevizija.
* Bom previdnejši, vendar pa stvari niso bistveno drugačne: domači, britanski del BBC-jevega radiotelevizijskega programa (to so analogne in digitalne radijske ter televizijske mreže, lokalne radijske postaje, simfonični in drugi orkestri v Angliji, Walesu in na Škotskem) se financira izključno iz naročnine ter prodaje programov in formatov; radijske programe na BBC World Service financira britansko zunanje ministrstvo.
Edini deli BBC-jevega imperija, kjer tržijo oziroma prodajajo tudi oglasni prostor, so tako mednarodni televizijski programi na BBC World ter oglasni prostor v revijah, ki jih izdaja "komercialno krilo" BBC-ja, namreč BBC Worldwide (ki je, po spletu naključij, odgovoren tudi za BBC World). V primerjavi z naročnino, ki financira skoraj vse BBC-jeve dejavnosti, so dohodki iz oglaševanja sicer dobrodošli (saj jih takoj pretočijo v nove programe), vendar pa so precej zanemarljivi.
0 Comments:
Objavite komentar
<< Home